Page 37 - گزارش عملکرد سه ساله
P. 37

‫نب ِض توسعه ‪ -‬ویژه نامه «بازتاب خدمت در مسیر توسعه»‬

‫برگزاری ‪1‬م‪2‬ورنینگ مدیریتی‬

                           ‫شناسایی‪ ،‬تحلیل مسائل و مشکلات مدیریتی و ارائه راهکارها‬

             ‫	ƒمیانگین تعداد شرکت کننده مجازی‪55/5 :‬‬       ‫آنچه اهمیت شک ‌لگیری این کارگروه‬
            ‫	ƒمیانگین تعداد شرکت کننده حضوری‪43/9 :‬‬        ‫را در راستای اهداف مضاعف می‌سازد‪،‬‬
   ‫	ƒمیانگین تأثیر مورنین ‌گها در ارتقا دانش قبلی‪68/3 :‬‬   ‫شاخص ‌هی به اشتراک گذاشتن چالش‌ها‪،‬‬
            ‫	ƒمیانگین تأثیر مورنینگ‌ها در ارتقا مهارت و‬   ‫تجربیات و دستاوردها در قالب گزارشات‬
                                                          ‫صبحگاهی (مورنینگ) مدیریتی برای‬
                                      ‫توانمند ‌یها‪69/3 :‬‬
       ‫	ƒمیانگین رضایت دانشجویان از مورنین ‌گها‪71/6 :‬‬                   ‫اولین بار در کشور است‪.‬‬
  ‫	ƒمیانگین امتیاز کلی مدیران و اعضای هیأت علمی به‬        ‫با را‌هاندازی کارگروه تحقیق و توسعه‬
                                                          ‫مقرر گردید مسیر و روشی برای‬
                  ‫ارایه از نظر فاکتورهای آموزشی‪77/5 :‬‬     ‫ارتقاء فرآیند آموزش و توانمندسازی‬
                                                          ‫دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده‬
‫‪37‬‬                                                        ‫مدیریت و اطلا ‌عرسانی پزشکی همراه با‬
                                                          ‫انتقال تجارب و نقد رو ‌شهای مدیریتی با‬
                                                          ‫مشارکت اضلاع این کارگروه اتخاذ گردد‪.‬‬
   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42